Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMN214 trw

Pompa hamulcowa PMN214 TRW

PMN214 Pompa hamulcowa TRW
trw PMN214
Pompa hamulcowa PMN214
PMN214
trw PMN214 Pompa hamulcowa
266.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

PMN214

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Średnica 1 [mm] 26,9
nr EAN 3322937391875

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMN214 TRW

Pompa hamulcowa (26,9mm/22,2mm) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (E63), 6 (E64), 7 (F01, F02, F03, F04), ROLLS-ROYCE DAWN, GHOST I, WRAITH 2.0-6.6 09.02-
numery OEM:
BMW      34 31 6 761 079
BMW      34 33 6 781 621
BMW      34 33 6 786 586
BMW      6 761 079
BMW      6 781 621
BMW      6 786 586
zamienniki:
6352
brak
Car S.p.A (InterCar)
H26805.7.1
brak
FTE automotive GmbH
4010214
brak
GIRLING
51958
brak
A.B.S.

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMN214 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.