Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Chrysler NEW YORKER 3.3 (1989.10-1993.12) 150km » 1086 lpr
wybrany samochód: 
Chrysler New Yorker 3.3 (1989.10-1993.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1086 LPR

1086 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1086, P30142

numer części:

1086

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]22,2
nr EAN8032928003872

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1086 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: TOYOTA RAV 4 I 2.0 06.94-06.00
numery OEM:
TOYOTA      4720142020
TOYOTA      4720142070
TOYOTA      4720142080

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1086 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.