Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1105 lpr

Pompa hamulcowa 1105 LPR

1105 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1105, P12592

numer części:

1105

producent:

LPR

Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
System hamulcowy ATE
otwór Ø [mm] 20,64
nr EAN 8032532020647

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1105 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: RENAULT 21, ESPACE I, ESPACE II 1.7-2.2 10.84-12.96
numery OEM:
RENAULT      7700734129
RENAULT      7701145667
RENAULT      7702145667
RENAULT      7702214667
RENAULT      T0734129
zamienniki:
0 204 123 257
brak
BOSCH
39-0019
KAGER
H209034.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 029
brak
BREMBO
FHM561
brak
FERODO
0 986 480 139
brak
BOSCH
4005179
brak
GIRLING
823911
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1105 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.