Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1129 lpr

Pompa hamulcowa 1129 LPR

1129 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1129
Pompa hamulcowa 1129
145.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1129, P12591

numer części:

1129

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
nr EAN 8032532020777

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1129 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: RENAULT 20, 25, 30 2.0-2.8 10.77-12.93

Pompa hamulcowa 1129 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Pompa hamulcowa 1129 producenta LPR

RENAULT

7700665654, 7701201353, 7701203276

numery OEM:
RENAULT      7700665654
RENAULT      7701201353
RENAULT      7701203276
zamienniki:
39-0231
brak
KAGER
H20979.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 033
brak
BREMBO
FHM1028
brak
FERODO
0 204 123 031
brak
BOSCH
4005157
brak
GIRLING
823913
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1129 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.