Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1192 lpr

Pompa hamulcowa 1192 LPR

1192 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1192, P30190

numer części:

1192

producent:

LPR

Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 25,4
System hamulcowy TRW
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
nr EAN 8032532103753

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1192 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: ALFA ROMEO 166, LANCIA KAPPA 2.0-3.2 08.94-06.07

Pompa hamulcowa 1192 ma zastosowanie do modeli samochodów

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Pompa hamulcowa 1192 producenta LPR

LANCIA

71740004, 77364501, 9948218

ALFA ROMEO

9948218, 9951103

numery OEM:
ALFA ROMEO      9948218
ALFA ROMEO      9951103
LANCIA      71740004
LANCIA      77364501
LANCIA      9948218
zamienniki:
M 23 016
brak
BREMBO
FHM1110
brak
FERODO
4001206
brak
GIRLING
H259020.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1192 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.