Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1193 lpr

Pompa hamulcowa 1193 LPR

1193 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1193
Pompa hamulcowa 1193
1193
lpr 1193 Pompa hamulcowa
164.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1193, P30191

numer części:

1193

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Aluminium
System hamulcowy BOSCH
nr EAN 8032532087145

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1193 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: OPEL AGILA, SUBARU JUSTY III, SUZUKI IGNIS I, IGNIS II, WAGON R, WAGON R+ 1.0-1.5 05.00-
numery OEM:
OPEL      4702168
SUZUKI      5110083E10
SUZUKI      5110083E10000
SUZUKI      5110086G10
SUZUKI      5110086G10000
VAUXHALL      9195531

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1193 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.