Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1209 lpr

Pompa hamulcowa 1209 LPR

1209 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1209
Pompa hamulcowa 1209
1209
lpr 1209 Pompa hamulcowa
128.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1209, P11916

numer części:

1209

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Aluminium
System hamulcowy ATE
nr EAN 8032532021149

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1209 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: PEUGEOT 405 I, 405 II, 405 II/KOMBI 1.4-2.0 01.87-05.97

Pompa hamulcowa 1209 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hamulcowa 1209 producenta LPR

PEUGEOT

460195

numery OEM:
PEUGEOT      460195
zamienniki:
39-0022
brak
KAGER
H209056.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 61 066
brak
BREMBO
FHM627
brak
FERODO
4005196
brak
GIRLING
823716
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1209 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1209 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.