Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1211 lpr

Pompa hamulcowa 1211 LPR

1211 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1211, P11915

numer części:

1211

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 20,64
System hamulcowy Bendix
nr EAN 8032532021163

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1211 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: PEUGEOT 106 I, 106 II/HATCHBACK, 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK, 306, 306/HATCHBACK, 309 I, 309 II, 309/HATCHBACK, RENAULT 19 I 1.0-Electric 02.83-06.12
numery OEM:
PEUGEOT      460199
PEUGEOT      4601A9
zamienniki:
0 204 123 172
brak
BOSCH
39-0085
brak
KAGER
H209058.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM620
brak
FERODO
4005201
brak
GIRLING
823720
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1211 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.