Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1223 lpr

Pompa hamulcowa 1223 LPR

1223 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1223, P11104

numer części:

1223

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (3)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
otwór Ø [mm] 20,64
nr EAN 8032532021200

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1223 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: PEUGEOT 204, 504, 505 1.1-2.8 10.65-09.95
numery OEM:
PEUGEOT      460171
PEUGEOT      91521171
zamienniki:
39-0110
brak
KAGER
H20972.0.1
brak
FTE automotive GmbH
05-0085
brak
METELLI CIFAM
M 61 063
brak
BREMBO
FHM582
brak
FERODO
0 204 123 054
brak
BOSCH
PMF402
brak
TRW
4005228
brak
GIRLING
823705
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1223 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.