Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1235 lpr

Pompa hamulcowa 1235 LPR

1235 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1235
Pompa hamulcowa 1235

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1235, P12141

numer części:

1235

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 8032532021316

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1235 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: RENAULT LAGUNA I 1.6-3.0 11.93-03.01

Pompa hamulcowa 1235 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Pompa hamulcowa 1235 producenta LPR

RENAULT

7701204103, 7701205484

numery OEM:
RENAULT      7701204103
RENAULT      7701205484
zamienniki:
H23983.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 043
brak
BREMBO
FHM635
brak
FERODO
4007469
brak
GIRLING
402385
brak
VALEO
F 026 003 155
brak
BOSCH

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1235 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.