Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1259 lpr

Pompa hamulcowa 1259 LPR

1259 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1259
Pompa hamulcowa 1259
1259
lpr 1259 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1259 lpr
Pompa hamulcowa 1259 lpr
203.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1259, P08990

numer części:

1259

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 22,22
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532021545

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1259 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: FORD FIESTA III, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN 1.0-1.8D 01.89-01.97

Pompa hamulcowa 1259 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hamulcowa 1259 producenta LPR

FORD

6170668, 89FB2140BA

numery OEM:
FORD      6170668
FORD      89FB2140BA
zamienniki:
H22967.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 24 023
brak
BREMBO
FHM695
brak
FERODO
24.2122-1732.3
brak
ATE
PMH240
brak
TRW
PMH699
brak
TRW
4006368
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1259 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.