Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1350 lpr

Pompa hamulcowa 1350 LPR

1350 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1350
Pompa hamulcowa 1350
218.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1350, P30225

numer części:

1350

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Otwór Ø 1 [mm] 25,40
Otwór Ø 2 [mm] 20,64
Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 10 x 1 (1)
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532104125

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1350 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm/20,64mm) pasuje do: BMW 5 (E39), 7 (E38), X5 (E53) 2.0-5.4 03.94-10.06

Pompa hamulcowa 1350 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa hamulcowa 1350 producenta LPR

BMW

1165544, 34311165544

numery OEM:
BMW      1165544
BMW      34311165544
zamienniki:
H25936.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 06 013
brak
BREMBO
FHM1143
brak
FERODO
4008364
brak
GIRLING
821530
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1350 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.