Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PML364 trw

Pompa hamulcowa PML364 TRW

PML364 Pompa hamulcowa TRW
trw PML364
Pompa hamulcowa PML364
PML364
trw PML364 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PML364 trw
Pompa hamulcowa PML364 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML364

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Średnica 1 [mm] 25,4
nr EAN 3322937217847

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML364 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: BMW 5 (E39), 7 (E38), X5 (E53) 2.0-5.4 11.94-10.06
numery OEM:
BMW      1 165 544
BMW      34 31 1 165 544
zamienniki:
H25936.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 06 013
brak
BREMBO
FHM1143
brak
FERODO
5092
brak
Car S.p.A (InterCar)
4008364
brak
GIRLING
821530
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML364 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.