Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1352 lpr

Pompa hamulcowa 1352 LPR

1352 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1352
Pompa hamulcowa 1352
1352
lpr 1352 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1352, P30227

numer części:

1352

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Otwór Ø 2 [mm] 22,20
Otwór Ø 1 [mm] 25,40
Materiał Aluminium
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532104149

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1352 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm/22,2mm) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (W210) 4.3/5.4/5.5 06.97-12.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0054304501
MERCEDES-BENZ      0054308801
MERCEDES-BENZ      54308801
MERCEDES-BENZ      A0054308801
zamienniki:
H25956.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 50 010
brak
BREMBO
4008367
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1352 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.