Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel CORSA C (X01) 1.4 Twinport (F08, F68) (2003.06-2009.12) 90km » 1382 lpr
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.4 Twinport (f08, F68) (2003.06-2009.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1382 LPR

1382 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1382
Pompa hamulcowa 1382
1382
lpr 1382 Pompa hamulcowa
112.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1382, P30257

numer części:

1382

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]22,225
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8032532106914
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1382 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: CITROEN ZX, ZX/HATCHBACK 1.1-2.0 03.91-02.98
numery OEM:
CITROËN      4601G7
CITROËN      4601G8
zamienniki:
M 61 041
brak
BREMBO
FHM1094
brak
FERODO
4006703
brak
GIRLING
4006711
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1382 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1382 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.