Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1472 lpr

Pompa hamulcowa 1472 LPR

1472 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1472
Pompa hamulcowa 1472
1472
lpr 1472 Pompa hamulcowa
227.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1472, P30330

numer części:

1472

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
otwór Ø [mm] 20,64
nr EAN 8032928038829

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1472 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR OPEL VIVARO A RENAULT TRAFIC II 1.9D-2.5D 02.01-

Pompa hamulcowa 1472 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Pompa hamulcowa 1472 producenta LPR

OPEL

09199231, 4414014, 99199230

RENAULT

7701050906, 7701050907, 7701210056

NISSAN

4601000Q0R, 4601000QAG, 4601000QAH

numery OEM:
NISSAN      4601000Q0R
NISSAN      4601000QAG
NISSAN      4601000QAH
OPEL      09199231
OPEL      4414014
OPEL      99199230
RENAULT      7701050906
RENAULT      7701050907
RENAULT      7701210056
VAUXHALL      9199230
zamienniki:
H209099.3.1
brak
FTE automotive GmbH
M 56 003
brak
BREMBO
FHM1395
brak
FERODO
4005535
brak
GIRLING
4005577
brak
GIRLING
LM80288
brak
DELPHI

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1472 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1472 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.