Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1504 lpr

Pompa hamulcowa 1504 LPR

1504 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1504

numer części:

1504

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 10 x 1 (3)
nr EAN 8032532021958

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1504 LPR

Silentblock wahacza przód tył (62,9x65,5x51 mm) SEAT CORDOBA, IBIZA III; SKODA FABIA I; VW EOS, FOX, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, POLO, POLO IV, SCIROCCO III, TOURAN 1.0-3.6 08.99-
numery OEM:
FORD      6081237
FORD      6081238
FORD      81AB2140BB
FORD      81AB2140CB
zamienniki:
39-0102
brak
KAGER
M 24 018
brak
BREMBO
FHM1164
brak
FERODO
H22933.0.1
brak
FTE automotive GmbH
24.2122-0902.3
brak
ATE
0 986 480 336
brak
BOSCH
4006166
brak
GIRLING
822528
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1504 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.