Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 2.0 TDI RS (2020.07-???) 200km » 1537 lpr
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv Combi (nx5, Pv5) 2.0 Tdi Rs (2020.07-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1537 LPR

1537 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1537, P08924

numer części:

1537

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532022221

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1537 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: FORD TRANSIT 2.0/2.4D/2.5D 11.77-09.92
numery OEM:
FORD      6083868
FORD      80VB2A032CA
FORD      80VB2A032HA
FORD      80VBB2A032CA
FORD      80VBB2A032HA
zamienniki:
39-0198
KAGER
M 24 067
brak
BREMBO
FHM1093
brak
FERODO
4007153
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1537 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.