Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1580 lpr

Pompa hamulcowa 1580 LPR

1580 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1580
Pompa hamulcowa 1580
1580
lpr 1580 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1580, P30386

numer części:

1580

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 1 (3)
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 23,81
System hamulcowy ATE
nr EAN 8032928086219

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1580 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.4-2.0 08.98-03.05

Pompa hamulcowa 1580 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hamulcowa 1580 producenta LPR

FORD

1140628, 1144620, 2M512B507EA, 2M512B507EB

numery OEM:
FORD      1140628
FORD      1144620
FORD      2M512B507EA
FORD      2M512B507EB
zamienniki:
H239043.3.1
brak
FTE automotive GmbH
M 24 071
brak
BREMBO
4007607
brak
GIRLING
FHM1492
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1580 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.