Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1583 lpr

Pompa hamulcowa 1583 LPR

1583 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1583
Pompa hamulcowa 1583
1583
lpr 1583 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1583 lpr
Pompa hamulcowa 1583 lpr
143.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1583, P30389

numer części:

1583

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bosch
nr EAN 8032928088428

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1583 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: PEUGEOT 406 1.6-3.0 11.95-12.04

Pompa hamulcowa 1583 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hamulcowa 1583 producenta LPR

PEUGEOT

4601J8

numery OEM:
PEUGEOT      4601J8
zamienniki:
H239023.3.1
brak
FTE automotive GmbH
M 61 117
brak
BREMBO
4007623
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1583 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.