Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1585 lpr

Pompa hamulcowa 1585 LPR

1585 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1585
Pompa hamulcowa 1585
1585
lpr 1585 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1585 lpr
Pompa hamulcowa 1585 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1585, P30391

numer części:

1585

producent:

LPR

Otwór Ø 1 [mm] 23,81
Otwór Ø 2 [mm] 22,20
Wymiar gwintu 12 x 1 (5)
System hamulcowy ATE
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928088725

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1585 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm/22,2mm) pasuje do: BMW 3 (E46), Z4 (E85), Z4 (E86) 1.6-3.0D 12.97-02.09
numery OEM:
BMW      34316752540
BMW      34316763670
BMW      34316770917
BMW      34316776002
BMW      34336779680
BMW      34336785666
BMW      6752540

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1585 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.