Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1682 lpr

Pompa hamulcowa 1682 LPR

1682 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1682
Pompa hamulcowa 1682
1682
lpr 1682 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1682, P20984

numer części:

1682

producent:

LPR

System hamulcowy Bendix
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
nr EAN 8032532023112

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1682 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: NISSAN PRIMERA 1.6/2.0D 06.90-10.00

Pompa hamulcowa 1682 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Pompa hamulcowa 1682 producenta LPR

NISSAN

4601070585, 4601070J85

numery OEM:
NISSAN      4601070585
NISSAN      4601070J85
zamienniki:
24.2122-1709.3
brak
ATE
39-0057
brak
KAGER
H22969.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 56 027
brak
BREMBO
FHM1157
brak
FERODO
4006614
brak
GIRLING
822226
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1682 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.