Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1755 lpr

Pompa hamulcowa 1755 LPR

1755 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1755, P30465

numer części:

1755

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 X 1 (2)
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 25,4
System hamulcowy Bosch
nr EAN 8032928103015

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1755 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.2D-3.2D 04.06-12.14

Pompa hamulcowa 1755 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hamulcowa 1755 producenta LPR

FORD

1371491, 1383529, 1433956, 1573041, 1756265, 6C1112K478BE, 6C112K478BB, 6C112K478BC, 6C112K478BD, 6C112K478BE

numery OEM:
FORD      1371491
FORD      1383529
FORD      1433956
FORD      1573041
FORD      1756265
FORD      6C1112K478BE
FORD      6C112K478BB
FORD      6C112K478BC
FORD      6C112K478BD
FORD      6C112K478BE

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1755 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.