Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1810 lpr

Pompa hamulcowa 1810 LPR

1810 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1810, P01444

numer części:

1810

producent:

LPR

System hamulcowy Bendix
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
otwór Ø [mm] 22,2
nr EAN 8032532023341

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1810 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ALFA ROMEO 164, FIAT CROMA, UNO, LANCIA THEMA 1.3-3.0 01.83-08.00
numery OEM:
ALFA ROMEO      0000009944384
ALFA ROMEO      0000060512598
ALFA ROMEO      0000060575046
ALFA ROMEO      0000060760125
ALFA ROMEO      1424116
ALFA ROMEO      16403290
ALFA ROMEO      164032900000
ALFA ROMEO      164203290000
ALFA ROMEO      16420329000000
ALFA ROMEO      60743581
ALFA ROMEO      71739993
ALFA ROMEO      9050173
ALFA ROMEO      9950173
FIAT      9939672
FIAT      9943705
FIAT      9944382
FIAT      9950175
LANCIA      9939672
zamienniki:
39-0177
brak
KAGER
M 23 019
brak
BREMBO
FHM1060
brak
FERODO
0 204 122 181
brak
BOSCH
PMH183
brak
TRW
PMH622
brak
TRW
4006423
brak
GIRLING
4006622
brak
GIRLING
821011
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1810 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.