Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH423 trw

Pompa hamulcowa PMH423 TRW

PMH423 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH423

producent:

TRW

Średnica [mm] 22,2
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 4
Ograniczenia producenta BENDIX
nr EAN 3322937053834

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH423 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ALFA ROMEO 164, FIAT CROMA, UNO, LANCIA THEMA 1.3-3.0 01.83-08.00
numery OEM:
ALFA ROMEO      0000009944384
ALFA ROMEO      0000060512598
ALFA ROMEO      0000060575046
ALFA ROMEO      0000060760125
ALFA ROMEO      0009950173
ALFA ROMEO      0060743581
ALFA ROMEO      164203290000
ALFA ROMEO      60743581
ALFA ROMEO      60760126
ALFA ROMEO      71739993
ALFA ROMEO      9050173
ALFA ROMEO      9941368
ALFA ROMEO      9943705
ALFA ROMEO      9944382
ALFA ROMEO      9950173
FIAT      71739993
FIAT      71739995
FIAT      9939672
FIAT      9939963
FIAT      9941368
FIAT      9943705
FIAT      9950173
LANCIA      71739993
LANCIA      9939672
LANCIA      9941368
LANCIA      9943705
LANCIA      9950173
zamienniki:
0 204 123 328
brak
BOSCH
350730
brak
VALEO
0 204 122 203
brak
BOSCH
M 23 005
brak
BREMBO
M 23 019
brak
BREMBO
M 23 039
brak
BREMBO
FHM1060
brak
FERODO
FHM1085
brak
FERODO
5030
brak
Car S.p.A (InterCar)
5156
brak
Car S.p.A (InterCar)
5230
brak
Car S.p.A (InterCar)
0 204 122 181
brak
BOSCH
4006423
brak
GIRLING
821011
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH423 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.