Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1840 lpr

Pompa hamulcowa 1840 LPR

1840 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1840, P10696

numer części:

1840

producent:

LPR

System hamulcowy DELCO
Litera rozpoznawcza AW/BZ
otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532023648

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1840 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: OPEL CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, KADETT E 1.0-2.0 09.82-03.93
numery OEM:
OPEL      558001
OPEL      558140
OPEL      558194
VAUXHALL      3488126
VAUXHALL      3488318
VAUXHALL      3488710
zamienniki:
0 986 480 496
brak
BOSCH
39-0148
KAGER
M 59 035
brak
BREMBO
FHM556
brak
FERODO
4005169
brak
GIRLING
823623
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1840 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.