Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1846 lpr

Pompa hamulcowa 1846 LPR

1846 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1846, P01702

numer części:

1846

producent:

LPR

System hamulcowy ATE
otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532023709

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1846 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: ALFA ROMEO 33 1.2-1.8D 05.83-09.94
numery OEM:
ALFA ROMEO      1422500
ALFA ROMEO      60750098
ALFA ROMEO      60750112
ALFA ROMEO      60765000
ALFA ROMEO      705819
ALFA ROMEO      705833
ALFA ROMEO      70583300000000
ALFA ROMEO      71741228
ALFA ROMEO      9944948
zamienniki:
0 204 122 182
brak
BOSCH
39-0208
brak
KAGER
M 23 015
brak
BREMBO
FHM638
brak
FERODO
0 204 116 190
brak
BOSCH
4005195
brak
GIRLING
821009
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1846 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.