Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1872 lpr

Pompa hamulcowa 1872 LPR

1872 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1872, P051284

numer części:

1872

producent:

LPR

Otwór Ø 2 [mm] 20,64
Otwór Ø 1 [mm] 25,40
System hamulcowy TRW
Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 10 x 1 (3)
nr EAN 8032532023969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1872 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm/20,64mm) pasuje do: BMW 3 (E36), 5 (E34), Z3 (E36) 1.8-4.0 11.87-06.03
numery OEM:
BMW      1160491
BMW      1161504
BMW      34311161504
BMW      34311161862
BMW      34331160491
zamienniki:
0 986 480 023
brak
BOSCH
M 06 004
brak
BREMBO
FHM1061
brak
FERODO
H20865.0.1
brak
FTE automotive GmbH
4008120
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1872 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.