Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1875 lpr

Pompa hamulcowa 1875 LPR

1875 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1875
Pompa hamulcowa 1875

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1875, P02711

numer części:

1875

producent:

LPR

System hamulcowy ATE
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
nr EAN 8032532023990

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1875 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B3, 80 B4, 90 B3, A6 C4, CABRIOLET B3, COUPE B3 1.6-4.2 06.86-08.00

Pompa hamulcowa 1875 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hamulcowa 1875 producenta LPR

AUDI

4A0611019, 4A0611019C, 4A0611021B, 4A0611021C, 8A0611021, 8A0611021B

numery OEM:
AUDI      4A0611019
AUDI      4A0611019C
AUDI      4A0611021B
AUDI      4A0611021C
AUDI      8A0611021
AUDI      8A0611021B
zamienniki:
H23959.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 85 010
brak
BREMBO
FHM684
brak
FERODO
4007119
brak
GIRLING
824757
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1875 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.