Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Iveco EUROCARGO I-III 90 E 21, 90 E 21 D tector, 90 E 21 DP tector, 90 E 22 tector (2000-2015) 209km » 1885 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo I-iii 90 E 21, 90 E 21 D Tector, 90 E 21 Dp Tector, 90 E 22 Tector (2000-2015) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1885 LPR

1885 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1885
Pompa hamulcowa 1885
1885
lpr 1885 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1885 lpr
Pompa hamulcowa 1885 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1885, P11919

numer części:

1885

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
System hamulcowyBendix
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532024096

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1885 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: PEUGEOT 306 1.1-2.0 04.93-04.02
numery OEM:
PEUGEOT      460100
PEUGEOT      4601C0
zamienniki:
0 204 123 174
brak
BOSCH
H22975.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 61 111
brak
BREMBO
FHM624
brak
FERODO
4006569
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1885 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.