Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Piaggio PORTER Platforma / podwozie 1.3 (2011.01-???) 72km » 1897 lpr
wybrany samochód: 
Piaggio Porter Platforma / Podwozie 1.3 (2011.01-???) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1897 LPR

1897 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1897
Pompa hamulcowa 1897
1897
lpr 1897 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1897 lpr
Pompa hamulcowa 1897 lpr
Pompa hamulcowa 1897 lpr
Pompa hamulcowa 1897 lpr
146.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1897, P12919

numer części:

1897

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]23,81
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532024218
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1897 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN ZX, PEUGEOT 405 II, RENAULT ESPACE II, LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I COACH, SAFRANE I, SAFRANE II 1.6-3.0 01.91-08.03
numery OEM:
RENAULT      6025170405
RENAULT      7701203719
zamienniki:
H23985.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 044
brak
BREMBO
FHM817
brak
FERODO
4007474
brak
GIRLING
823920
brak
NK
05-0244
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1897 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1897 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.