Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1897 lpr

Pompa hamulcowa 1897 LPR

1897 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1897
Pompa hamulcowa 1897
1897
lpr 1897 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1897 lpr
Pompa hamulcowa 1897 lpr
Pompa hamulcowa 1897 lpr
Pompa hamulcowa 1897 lpr
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1897, P12919

numer części:

1897

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 23,81
System hamulcowy Bendix
nr EAN 8032532024218

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1897 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN ZX, PEUGEOT 405 II, RENAULT ESPACE II, LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I COACH, SAFRANE I, SAFRANE II 1.6-3.0 01.91-08.03

Pompa hamulcowa 1897 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hamulcowa 1897 producenta LPR

RENAULT

6025170405, 7701203719

numery OEM:
RENAULT      6025170405
RENAULT      7701203719
zamienniki:
H23985.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 044
brak
BREMBO
FHM817
brak
FERODO
4007474
brak
GIRLING
823920
brak
NK
05-0244
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1897 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.