Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1925 lpr

Pompa hamulcowa 1925 LPR

1925 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1925
Pompa hamulcowa 1925
170.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1925, P11929

numer części:

1925

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
System hamulcowy Bosch
Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
nr EAN 8032532024492

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1925 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: PEUGEOT 206, 206+ 1.1-1.9D 08.98-

Pompa hamulcowa 1925 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hamulcowa 1925 producenta LPR

PEUGEOT

4601J2

numery OEM:
PEUGEOT      4601J2
zamienniki:
0 204 123 419
brak
BOSCH
H209088.3.1
brak
FTE automotive GmbH
M 61 061
brak
BREMBO
FHM1130
brak
FERODO
4005547
brak
GIRLING
823730
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1925 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.