Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1927 lpr

Pompa hamulcowa 1927 LPR

1927 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1927
Pompa hamulcowa 1927
1927
lpr 1927 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1927 lpr
Pompa hamulcowa 1927 lpr
Pompa hamulcowa 1927 lpr
Pompa hamulcowa 1927 lpr
160.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1927, P08540

numer części:

1927

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
Materiał Aluminium
System hamulcowy DELCO
Wymiar gwintu 10 x 1 (1)
otwór Ø [mm] 22,2
nr EAN 8032532024515

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1927 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: OPEL VECTRA B 1.6-2.0D 09.95-07.03

Pompa hamulcowa 1927 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa hamulcowa 1927 producenta LPR

OPEL

3495542, 558013

numery OEM:
OPEL      3495542
OPEL      558013

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1927 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1927 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.