Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1999 lpr

Pompa hamulcowa 1999 LPR

1999 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1999, P30042

numer części:

1999

producent:

LPR

System hamulcowy ATE
Otwór Ø 1 [mm] 22,23
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
Otwór Ø 2 [mm] 19,05
nr EAN 8032532066607

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1999 LPR

Pompa hamulcowa (22,23mm/19,05mm) pasuje do: OPEL OMEGA A 1.8-2.4 09.86-04.94
numery OEM:
OPEL      558048
OPEL      558082
OPEL      558083
OPEL      90297553
VAUXHALL      90272651
zamienniki:
H19879.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 59 014
brak
BREMBO
FHM1287
brak
FERODO
4006186
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1999 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.