Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4045 lpr

Cylinderek hamulcowy 4045 LPR

4045 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4045
Cylinderek hamulcowy 4045
4045
lpr 4045 Cylinderek hamulcowy
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4045, C12150

numer części:

4045

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1
Rozstaw śrub mocujących [mm] 25
otwór Ø [mm] 19,05
System hamulcowy Bendix/Bosch
nr EAN 8032532010419

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4045 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN MCV, SANDERO, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, LOGAN I, LOGAN/STEPWAY II, THALIA I, THALIA II 1.2-2.0 02.98-

Cylinderek hamulcowy 4045 ma zastosowanie do modeli samochodów

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4045 producenta LPR

DACIA

8671020572

RENAULT

7701044850, 7701070668

numery OEM:
RENAULT      7701044850
RENAULT      7701070668
DACIA      8671020572

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4045 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4045 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.