Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4067 lpr

Cylinderek hamulcowy 4067 LPR

4067 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4067
Cylinderek hamulcowy 4067
4067
lpr 4067 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4067 lpr
Cylinderek hamulcowy 4067 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4067, C30031

numer części:

4067

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 19,05
System hamulcowy Bosch
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym regulatorem
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 12 x 1
nr EAN 8032532066485

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4067 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: PEUGEOT 206 1.6/1.9D 09.98-11.01
numery OEM:
PEUGEOT      4402E0

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4067 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4067 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.