Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4142 lpr

Cylinderek hamulcowy 4142 LPR

4142 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4142
Cylinderek hamulcowy 4142
4142
lpr 4142 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4142 lpr
Cylinderek hamulcowy 4142 lpr
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4142, C21031

numer części:

4142

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31
nr EAN 8032532010877

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4142 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: HONDA ACCORD II, ACCORD III 1.6/2.0 09.83-12.89

Cylinderek hamulcowy 4142 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4142 producenta LPR

HONDA

43300SE0003, 43300SE0013, 43300SE0013HS

numery OEM:
HONDA      43300SE0003
HONDA      43300SE0013
HONDA      43300SE0013HS
zamienniki:
0 986 475 754
brak
BOSCH
39-4230
brak
KAGER
A 12 184
brak
BREMBO
FHW4218
brak
FERODO
5005232
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4142 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4142 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.