Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4281 lpr

Cylinderek hamulcowy 4281 LPR

4281 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4281
Cylinderek hamulcowy 4281
4281
lpr 4281 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4281 lpr
Cylinderek hamulcowy 4281 lpr
Cylinderek hamulcowy 4281 lpr
Cylinderek hamulcowy 4281 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4281, C08099

numer części:

4281

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 16,9
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1
System hamulcowy AP Lockheed
nr EAN 8032532012239

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4281 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: FORD P 100 I, P 100 II, TRANSIT 1.6-2.5D 04.82-12.92

Cylinderek hamulcowy 4281 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4281 producenta LPR

FORD

6150109, 86VB2261DA

numery OEM:
FORD      6150109
FORD      86VB2261DA
zamienniki:
39-4473
KAGER
A 12 169
brak
BREMBO
FHW4168
brak
FERODO
R23034A1
brak
FTE automotive GmbH
5007132
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4281 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4281 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.