Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4296 lpr

Cylinderek hamulcowy 4296 LPR

4296 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4296, C01930

numer części:

4296

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36
nr EAN 8032532012383

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4296 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: ALFA ROMEO 33 1.4/1.5/1.7 05.83-09.94
numery OEM:
ALFA ROMEO      60749985
ALFA ROMEO      705689
zamienniki:
39-4015
KAGER
A 12 183
brak
BREMBO
0 204 116 124
brak
BOSCH
5004137
brak
GIRLING
801008
brak
NK
FHW4611
brak
FERODO

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4296 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4296 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.