Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4307 lpr

Cylinderek hamulcowy 4307 LPR

4307 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4307, C26813

numer części:

4307

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 35
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032532012468

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4307 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DAIHATSU CHARMANT, TOYOTA CARINA II, CARINA III, CELICA, COROLLA, CORONA, CRESSIDA, LITEACE, MODEL F 1.2-2.4D 07.75-01.95
numery OEM:
DAIHATSU      4755012060000
DAIHATSU      4755019135000
DAIHATSU      4755029033
TOYOTA      4755012060
TOYOTA      4755019135
TOYOTA      4755020031
TOYOTA      4755022050
TOYOTA      4755022070
TOYOTA      4755029025
TOYOTA      4755029026
TOYOTA      4755029033
TOYOTA      4755029035
TOYOTA      4755029115
TOYOTA      4755029135
zamienniki:
0 986 475 574
brak
BOSCH
39-4141
brak
KAGER
04-0064
brak
METELLI CIFAM
A 12 414
brak
BREMBO
FHW4317
brak
FERODO
5005198
brak
GIRLING
804507
brak
NK
F 026 002 012
brak
BOSCH

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4307 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4307 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.