Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4388 lpr

Cylinderek hamulcowy 4388 LPR

4388 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4388, C26114

numer części:

4388

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Aisin
Rozstaw śrub mocujących [mm] 40
nr EAN 8032532013236

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4388 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: TOYOTA CROWN, HIACE IV, HILUX III, HILUX IV, MODEL F 1.8-2.8 01.79-12.04
numery OEM:
TOYOTA      4755030130
TOYOTA      4755039275
TOYOTA      4755060130
TOYOTA      4755069115
zamienniki:
39-4161
brak
KAGER
0 986 AB8 008
brak
BOSCH
FHW4325
brak
FERODO
BWH275
brak
TRW
5010157
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4388 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4388 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.