Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4394 lpr

Cylinderek hamulcowy 4394 LPR

4394 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4394, C25849

numer części:

4394

producent:

LPR

System hamulcowy UAC
Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 17,46
Rozstaw śrub mocujących [mm] 20
nr EAN 8032532013298

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4394 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SUBARU LEONE, LEONE II, LEONE III 1.3/1.6/1.8 03.79-02.92
numery OEM:
SUBARU      25177GA350
SUBARU      625200370
SUBARU      625200371
SUBARU      625200372
zamienniki:
39-4086
brak
KAGER
A 12 A80
brak
BREMBO
FHW4326
brak
FERODO
04-0342
brak
METELLI CIFAM
5003129
brak
GIRLING
F 026 002 359
brak
BOSCH

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4394 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4394 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.