Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4444 lpr

Cylinderek hamulcowy 4444 LPR

4444 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4444
Cylinderek hamulcowy 4444
4444
lpr 4444 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4444 lpr
Cylinderek hamulcowy 4444 lpr
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4444, C09249

numer części:

4444

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 17,46
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy AP Lockheed
Rozstaw śrub mocujących [mm] 8,9
nr EAN 8032532013861

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4444 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DAF 400-SERIE, IVECO DAILY I, DAILY II, ALFA ROMEO AR 8, FORD TRANSIT, LDV CONVOY 1.6-2.8D 11.77-04.09

Cylinderek hamulcowy 4444 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LDV

CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4444 producenta LPR

FORD

1560032, 73VB2261BB

IVECO

2997419, 503641940, 7980525, 8121575, 9983470, LW15311

numery OEM:
FORD      1560032
FORD      73VB2261BB
IVECO      2997419
IVECO      503641940
IVECO      7980525
IVECO      8121575
IVECO      9983470
IVECO      LW15311

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4444 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4444 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.