Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4507 lpr

Cylinderek hamulcowy 4507 LPR

4507 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4507
Cylinderek hamulcowy 4507
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

C12331

numer części:

4507

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 22
Wymiar gwintu 3/8 24 UNF
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36
nr EAN 8032532014394

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4507 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DACIA 1310, RENAULT 12, 14, 16, 17 1.2-1.6 09.65-07.04

Cylinderek hamulcowy 4507 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4507 producenta LPR

RENAULT

6001540018, 7700543284, 7701000525, 7701365089, 7701365377, 7701365777

numery OEM:
RENAULT      6001540018
RENAULT      7700543284
RENAULT      7701000525
RENAULT      7701365089
RENAULT      7701365377
RENAULT      7701365777
zamienniki:
A 12 028
brak
BREMBO
FHW4245
brak
FERODO
04-0088
brak
METELLI CIFAM
5006153
brak
GIRLING
803911
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4507 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4507 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.