Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4518 lpr

Cylinderek hamulcowy 4518 LPR

4518 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4518, C12327

numer części:

4518

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 25
System hamulcowy Bendix
Wymiar gwintu 3/8 24 UNF
otwór Ø [mm] 22
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532014479

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4518 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: RENAULT 12, 15, 17 1.3/1.4/1.6 10.69-10.80
numery OEM:
RENAULT      7700540404
RENAULT      7700620892
RENAULT      7701356376
RENAULT      7701365179
RENAULT      7701365376
zamienniki:
A 12 024
brak
BREMBO
FHW4333
brak
FERODO
R22053A1
brak
FTE automotive GmbH
0 204 116 072
brak
BOSCH
5006151
brak
GIRLING
803909
brak
NK
F 026 002 072
brak
BOSCH

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4518 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4518 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.