Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4536 lpr

Cylinderek hamulcowy 4536 LPR

4536 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4536
Cylinderek hamulcowy 4536
4536
lpr 4536 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4536 lpr
Cylinderek hamulcowy 4536 lpr
Cylinderek hamulcowy 4536 lpr
Cylinderek hamulcowy 4536 lpr
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4536, C11299

numer części:

4536

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 17,46
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
Rozstaw śrub mocujących [mm] 25
nr EAN 8032532014639

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4536 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: PEUGEOT 309 I, 309 II, 309/HATCHBACK RENAULT 11, 9, CLIO II, THALIA I 1.1-1.9D 09.81-

Cylinderek hamulcowy 4536 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4536 producenta LPR

RENAULT

7701017200, 7701027200, 7701033008

PEUGEOT

440278

numery OEM:
PEUGEOT      440278
RENAULT      7701017200
RENAULT      7701027200
RENAULT      7701033008

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4536 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4536 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.