Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4589 lpr

Cylinderek hamulcowy 4589 LPR

4589 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4589, C12361

numer części:

4589

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 1
System hamulcowy Bendix
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 22
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym regulatorem
nr EAN 8032532015056

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4589 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: RENAULT 21 1.7-2.1D 03.86-06.94
numery OEM:
RENAULT      7701035468
RENAULT      7701039391
zamienniki:
0 204 116 233
brak
BOSCH
39-4460
KAGER
R220003B1
brak
FTE automotive GmbH
FHW102
brak
FERODO
5006115
brak
GIRLING
803947
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4589 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4589 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.