Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4592 lpr

Cylinderek hamulcowy 4592 LPR

4592 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4592
Cylinderek hamulcowy 4592
4592
lpr 4592 Cylinderek hamulcowy
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4592, C06706

numer części:

4592

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
Rozstaw śrub mocujących [mm] 29
nr EAN 8032532015087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4592 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: CITROEN AX PEUGEOT 405 I RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 19 II/HATCHBACK 1.1-1.9D 12.86-06.01

Cylinderek hamulcowy 4592 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4592 producenta LPR

RENAULT

7701036006

CITROËN

95659664

numery OEM:
CITROËN      95659664
RENAULT      7701036006

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4592 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4592 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.