Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4666 lpr

Cylinderek hamulcowy 4666 LPR

4666 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4666, C111201

numer części:

4666

producent:

LPR

System hamulcowy Bendix
Wymiar gwintu 12 x 1
otwór Ø [mm] 20,64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym regulatorem
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532015520

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4666 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: PEUGEOT 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK, 309 II 1.0-1.9D 02.83-09.98
numery OEM:
PEUGEOT      440267
zamienniki:
0 204 116 202
brak
BOSCH
39-4318
KAGER
R20020B1
brak
FTE automotive GmbH
A 12 139
brak
BREMBO
FHW056
brak
FERODO
BWF146
brak
TRW

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4666 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4666 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.