Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4702 lpr

Cylinderek hamulcowy 4702 LPR

4702 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

C11288

numer części:

4702

producent:

LPR

System hamulcowy Bendix
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 3/8 24 UNF
otwór Ø [mm] 19
nr EAN 8032532015889

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4702 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: PEUGEOT 204, 304, 404 1.1/1.3/1.6 04.63-07.77
numery OEM:
PEUGEOT      440221
TALBOT      22351X
TALBOT      22352X
TALBOT      55055200
zamienniki:
A 12 473
brak
BREMBO
FHW4216
brak
FERODO
04-0042
brak
METELLI CIFAM
LW21666
brak
DELPHI
5004150
brak
GIRLING
5004170
brak
GIRLING
809913
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4702 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4702 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.